Het is makkelijk om bovenaan in Google te komen zolang je een advertentiebudget hebt, maar zodra je de advertenties weer uitzet dan verdwijnt dat betaalde verkeer direct. Wanneer je website een goede SEO basis heeft dan heb je een betere kans om "gratis" gevonden te worden door je potentiële klanten.

Ik volg de nieuwste ontwikkelingen op SEO gebied via marktleiders zoals o.a. Moz.com en door gebruik te maken van professionele content & SEO tools heb ik gelijk inzicht in jouw posities en zoekwoordkansen. Maar SEO is niet alleen wat je ziet - je site moet ook op technisch gebied in orde zijn en je content moet relevant en interessant zijn voor je bezoekers. Google beoordeelt je website namelijk op meer dan 200 verschillende factoren wanneer de posities bepaald worden. Vandaar dat je beter een specialist in kunt schakelen die je direct wegwijs maakt en de quick-wins voor jou uitpluist, óf alles uit de handen neemt.

Maak je al regelamtig nieuwe content, bijvoorbeeld in de vorm van een blog? Wanneer je dit slim aanpakt en de juiste thema's kiest om over te schrijven, dan kan je hier ontzettend veel nieuwe klanten uithalen op een natuurlijke, "niet-salesy" manier. Als je in je Analytics data kijkt in het tabje Acquisitie > Overizicht, dan durf ik bijna te wedden dat je conversieratio het hoogst is bij 'Organic' verkeer. Daar krijg je dus meer van wanneer je focus legt op nieuwe content.

Overtuigd van het belang van SEO & Content? Ik heb drie SEO paketten voor je samengesteld:

 

WETEN HOE GOED JE SITE SCOORT?

DOE DE Gratis check:

PS. Wacht heel even na het klikken op "Check mijn website" tot dat je een melding ziet met een groen vinkje. Dit kan een minuut of twee duren.